نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: معاون وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای اجرای ۴۶ کیلومتر پروژه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان مهاباد را ابلاغ کرد.

راه روستایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، جلال محمودزاده  اظهار کرد: در این نامه آمده است که براساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، از مجموع ۴۶ کیلومتر پروژه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی برنامه ریزی شده شهرستان مهاباد تاکنون عملیات اجرایی ۵.۵ کیلومتر به پایان رسیده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این پروژه شامل محورهای کانی سیب، اوزن تاش به طول دو و نیم کیلومتر، کهنه ده، شوکای به طول دو کیلومتر و نیز آفان-میرسه به طول یک کیلومتر است.

وی افزود: هم اکنون عملیات آماده‌سازی برای اجرای آسفالت باقی مانده راه‌ها شامل محورهای سویناس، ماژگه، ابراهیمه، سیچان بلاغی، تکانلوچه، قلیار و یارعلی در دست اقدام است.

محمودزاده اظهار کرد: با توجه به اینکه اعتبارات بهسازی و آسفالت راه های روستایی در سال ۹۹ استانی شده است، بنابراین مقامات استان آذربایجان غربی باید به تامین اعتبار مناسب برای تسریع در اجرا و بهره برداری از راه های روستایی منطقه اهتمام کنند.

کد خبر 530356

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha